14. augusta 2016

Mandragorou si čistiť ksicht? Čo?

Všeličo iné som čakala, že vám tu dnes zverejním, len toto nie a vlastne som ani nečakala, že táto srandička si ku mne nájde tak skoro cestu. (Túto vetu som mala poctivo v koncepte uloženú už v apríli, ale to je detail.)
V rôznych e-shopoch som tieto srandičky videla väčšinou stáť okolo 8 až 12€ a tak som sa na ne stále len zaľúbeno pozerala. Zatiaľ sa totiž držím hesla nakúpiť si čo najviac najlacnejších vecí a poskúšať, čo mi bude vyhovovať.

Keď tu zrazu vesmír vyslyšal moje najtajnejšie prianie a značka Ebelin prišla na trh s touto milučkou špongiou z mandragory rastliny Konjac za celkom smiešnu sumu. Neváhala som teda jednu hodiť do košíka a teraz mi visí v kúpeľni.

Mám pocit, že to nie je v DM-ke už taká novinka, ale ako by som to mohla byť ja, aby som nevyskúšala všetko posledná? Možno tu bude okrem mňa ešte niekto posledný. :)

Ako teda obstála hubka na mojej pleti?


Poďme si najprv pozrieť, čo o nej píše výrobca. Páči sa mi myšlienka, ktorú mi nedalo nevložiť do prekladača, ktorý to síce preložil úplne nanič, ale chápem z toho niečo v zmysle "telo je zrkadlom duše". Čo je za mňa pravda, pretože keď sa poddám stresu a nemám náladu starať sa o seba, začne to byť hneď aj vidieť.


Zloženie:
Nedá mi to.

(zdroj - tu sa okrem iného dozviete o rastline viac)
Vám to nepripomína tie škriekajúce mandragory z Harryho Pottera?
Plus, na obale sa píše aj zelený čaj, čo neviem úplne, v akej forme si ho mám v špongii predstaviť. Na mastnú a zmiešanú pleť je to však dobrá voľba, aj keď je tento produkt odporučený skôr normálnej a suchej.

Dojmy po 1. dni používania:
3P. Tri prekvapenia.
Najprv ma prekvapilo to, že je hubka v ruke strašne ľahká. Neviem síce, či som očakávala, že budem v ruke držať Gerlachovský štít... ale aj tak.
Následne to, ako pekne pod vodou zmäkla a týmpádom bola na pleti naozaj príjemná.
A nakoniec ma prekvapil pocit po vyčistení, ksichtík som mala hladký ako dávno nie.
Ale o tom potom, poďme pekne postupne.




1. Obal
Zaujal ma pekným, farebným vzhľadom, ktorý si v drogérii určite všimnete. Čo sa materiálu týka, je balenie podľa mňa celkom kvalitné. Len je škoda, že sa nedá opätovne otvárať, musela som ho len odstrihnúť. Čiže to nie je ktoviečo na cestovanie.

2. Vôňa
Nepostrehla som žiadnu, ani pri používaní. Špongiu som používala tak, že som si najprv pleť vyčistila gélom (momentálne už ale prechádzam na prírodné mydlá), úplne ho vodou zmyla a až na záver som čistila s ňou.
Raz som ňou však skúšala masírovať pleť zároveň s čistiacim gélom, ktorý som mala už na pleti nanesený a vtedy mi dosť smrdela. Neviem si to vysvetliť, pretože keď som ju ďalší deň použila ako obvykle, nebol s tým už problém. Preto ju už neplánujem používať s ničím iným, než s vodou.

3. Štruktúra
Nechápem, čím to je, ale fascinuje ma to. V suchom stave je hubka tvrdá ako kameň a nespravíte s ňou vôbec nič. Po určitom "pobyte" vo vodnom kúpeli (ja ju nechávam v malej miske) nafúkne, zväčší objem a je tak mäkkučká, že by sa dala aj roztrhnúť. Či v suchom, či vlhkom stave je však stále v ruke naozaj veľmi ľahká, pripomína mi polystyrén.
Pred prvým použitím musela byť vo vode aspoň 5 minút, no do večera neuschla skoro vôbec, vtedy teda stačilo, keď som ju možno 20 sekúnd držala pod prúdom vody. Úplne mäkká by bola možno tak po minúte. A keďže som si ňou čistila pleť väčšinou dvakrát za deň, už stále stačilo tak málo času. Keď som večer alebo ráno vynechala hubku zo svojej rutiny, stvrdla a potrebovala toho času znova viac.
Špongiu je potrebné po zmäknutí vo vode vyžmýkať, pretože nasiakne ako klasická špongia na telo. Nemusíte nejako extra opatrne, ale s dlhými nechtami, samozrejme, pozor.
Osvedčilo sa mi používať ju s teplou vodou, bolo mi to príjemnejšie. Píšem bolo, pretože som ju používala asi 3 a pol mesiaca a potom sa na nej vyskytli čierne bodky, čo je, predpokladám, plieseň. Takže si tú štruktúru pozorne kontrolujte!
Oceňujem ešte šnúrku, vďaka ktorej som nemusela hubku ukladať na nejaké špinavé povrchy.

4. Účinky
S takýmto produktom som ešte nemala česť sa zoznámiť a nemám ako porovnávať s konkurenčnými špongiami. Avšak čo viem posúdiť, je, že po vyčistení bola moja tvár taká hebká ako už dávno nie. Nie vysušená, nie stiahnutá, ale hebká ako bábo!
Totiž, tým, že má hubka taký pemzovitý povrch, funguje ako peeling a teda dávam to za "vinu" tomu. Spomenula som však, že hubka je po nasiaknutí vodou veľmi mäkká, takže nijako nedrie, aj keď pritlačíte. Masírovala by som sa tým aj celý deň.
Používala som väčšinou hladkú stranu, ale tá oblejšia mi vyhovuje napríklad na okolie nosa.
Ja s mojou problematickou pleťou som si nevšimla, že by mi to nejako vďaka zelenému čaju liečilo akné, ale zase ani sa mi počas používania nejako nezhoršovalo (a keď, tak skôr kvôli strave a stresu). Lebo dajme tomu, že keď takúto vecičku používame každý deň a schne tak pomaly, asi sa v nej aj začnú tvoriť nejaké tie baktérie.
Vrámci dobrej hygieny je teda potrebné poriadne ju ešte po použití umyť pod tečúcou vodou a vyžmýkať.


5. Dostupnosť a cena
Netuším, koľko stála, keď som ju kupovala v marci, ale druhá, ktorú som si neskôr kúpila do zásoby, stála cca 2,80€. Netuším už, či je to plná suma, avšak okolo 3€ sa cena pohybuje vždy. Čo je skvelé, keďže konkurencia v podobe rôznych eshopov má konjacové hubičky po 6, či 8, až 12 a viac €. Po novom takú hubku zoženiete aj v AVONe, čo je super, ale tiež nie je lacnejšia.
Túto od ebelin by ste mali zohnať v každej DM drogérii, mne sa ešte nestalo, že by som na ňu (v rimavsko-sobotskej pobočke) nenatrafila, vždy tam boli aspoň 2 kusy.


Celkový dojem:
Na mňa špongia zapôsobila veľmi pozitívne, takže určite ju budem kupovať pravidelne. Možno raz, ak nebudem vedieť, čo s peniazmi (aj snívať treba :D ) vyskúšam aj iné, drahšie kúsky, ale svoju prácu si urobil aj tento ebelinovský kúsok, ktorý je okrem iného ešte aj pekný, zelený. Ak vás teda, podobne ako mňa, tieto hubky zaujali a chceli by ste sa s nejakou oboznámiť, skúste začať s touto.
Trochu nechápem to, že mi príliš nevoňala, keď som ju použila zároveň s čistiacim gélom, ale po umytí gélu a následného použitia špongie to bolo vždy v poriadku.
Čo sa týka účinkov v kocke - občas pociťujem, že nejaká tá "bodka" po čistení v podobe tohto konjac drobca mi chýba, odkedy ho nepoužívam. Dal ma dokopy vždy ešte o trošku viac, než samotné čistiace gély. Vyhladil a málilinko zmiernil aj suché miesta, aby pod makeupom neboli až také očividné.
Vyčistil mi veľmi dobre aj póry - aj keď to vydržalo možno len do nasledujúceho rána. Vtedy už ale aj tak znovu čistíme (v ideálnom prípade).


Hodnotenie:
Mucíkov udelím určite plný počet, pretože som k produktu nemala žiadne výhrady a známky opotrebovania sa začali javiť až po odporúčanej dobe používania na obale. Pomer ceny a kvality je tiež podľa môjho názoru veľmi dobrý, aj keď na 2. strane, špongia nemala žiadne špeciálne účinky, aké možno majú drahšie špongie od konkurencie, ale to posúdiť neviem. Takže aňo aňo, odporúčam. Okrem toho, je roztomilá. A  prírodná. Príroda v kúpeľni sa vždycky zíde.

*

PS:
Chystám tých recenzií trochu viac, tak aby ste neboli prekvapení - nemám dohodnuté spolupráce, no od Vianoc sa mi tu nahromadilo pár zaujímavých produktov, o ktorých by som sa rada zmienila. Mám ich nafotené od januára, ale vždy sa vyskytli lepšie témy na písanie. :D Obzvlášť pri mojej chvályhodnej perióde zverejňovania článkov raz za dva mesiace, však.



Vyskúšali ste už nejakú konjacovú špongiu, prípadne konkrétne túto?

12 komentárov:

  1. Já si plánuji objednat tuto houbičku z Avonu, tak jsem na ní mooc zvědavá :)


    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to som zvedavá ako ťa zaujme avoňácka hubka, rada si prečítam, ak o nej budeš písať článok. :)

      Odstrániť
  2. Po tej hubke pokukujem už dlhšie. Nevedela som, čo si o nej mám myslieť, nevedela som, či pod vodou trošku zmäkne alebo si zoškriabem tvár... No asi ju napokon kúpim a vyskúšam na vlastnej koži (:

    Daniela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skús, možno ťa tiež zaujme. :) Pod vodou fakt zmäkne a (aspoň moju) pleť nedrie, len ten prvýkrát na to potrebuje viac času. Ostatné dni som si už napríklad len umyla zuby a za ten čas mi hubka zmäkla. :)

      Odstrániť
  3. sranda ako to vyzerá a aký to ma tvár . ja na čistenie používam mydlo z čierneho uhlia :D s tým som zatial spokojna :D

    http://teenmumy.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa to zdá tiež také smiešne :) a inak aj ja mám teraz rozpoužívané čierne mydlo :D !

      Odstrániť
  4. Tu hubku som minule hladala v Dm a nenasla ju :(, ale dufam ze na buduce ju mat budu, velmi by som ju chcela vyskusat

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jaj, škoda :/, dá sa povedať, že aj u nás sú vždy tak po 2-3 kusy, u vás sa možno viac vypredávajú - tak ale nabudúce ju tam snáď nájdeš, podľa mňa sa oplatí. :)

      Odstrániť
  5. konjakovú špongiu úplne milujem :) pre mňa objav storočia :D
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak sme v tom dve, je to závislosť! :D A ešte za takú cenu, no nekúp to. :)

      Odstrániť
  6. Pekná recenzia :) tiež mám doma tuto hubku, ale niekedy skôr radšej uprednostním tu ružovu vec od ebelin. netuším ako sa to volá :-D síce ju až tak často nepoužívam, ale na tú pleseň som ani len nepomyslela, takže diky, budem dávať pozor a sledovať :-D

    Na mojom blogu prebieha giveaway, budem rada ak sa zapojíš :) http://blogbyweilynn.blogspot.sk/2016/10/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vidíš, to by som možno tiež rada vyskúšala, viem, čo myslíš. :D Noo mňa tie čierne bodky na hubke tiež prekvapili. Akurát nedávno som začala používať druhú hubku a už tam jednu bodku mám... asi po 4-5 použitiach? Vyhodiť ju po tak krátkej dobe nechcem, tak snáď to neuškodí. Ani na nete o tom neviem viac nájsť. :/
      Vďaka za koment aj odkaz, pozriem sa a možno sa aj zapojím, prejdem si ale skôr tvoj blog, aby si tam nemala zbytočný odber. :)

      Odstrániť

Ďakujem za prečítanie článku. Ak sa rozhodneš zanechať tu reakciu, budeš odmenený/á pamlskom v podobe mojej odpovede.
Muc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...