12. septembra 2014

(Mega) outfit post #3

Ahojte všetci, ktorí práve začínate čítať tento článok! Vlastne, nemala by som si to dovoliť nazvať až "článkom", dnes tu mám pre vás niečo iné. Trochu ma mrzí, že sa tu dlhšiu dobu nič neobjavilo, ale to práve preto, že tento jeden príspevok mi zabral dosť veľa času. A okrem toho, som kráľovná prokrastinátorov.

Dnes prichádzam s novým outfit postom! V niečom sa však bude odlišovať od typických OOTD, ako ste si už možno všimli. Pravdepodobne sa vám teraz po letmom scrollovaní hore-dole vybavila táto otázka: Prečo toľko vyškerených tvárí v jednom príspevku? Vysvetlíme.


Takmer počas celej strednej školy som si fotila rôzne outfity, v ktorých som sa cítila sebavedomo a dobre. Neviem prečo. Od človeka, ktorý má rád nápady, sa dalo asi čakať, že pravidelne sa bude prezentovať niečím šibnutým.
Upozorňujem, že mnoho outfitov je možno veľmi jednoduchých, málo extravagantných. Na niektorých mi možno chýba viac doplnkov, alebo niečo spolu neladí - to som však cestou do školy fakt neriešila, ak som si oblečenie vyberala len ráno. A niekedy je fajn pravidlá porušovať.
Fotila som si to, lebo som sa celé tie 3-4 roky nazdávala, že raz sa mi to môže zísť. A konečne po tak dlhej dobe to prišlo! Celé toto leto som tak premýšľala, či to sem plácnuť, ale konieckoncov, prečo nie? Aj keď som niektoré fotky musela vyradiť, pretože sa mi už nepáčili outfity/môj ksicht, väčšina z nich ostala a zdieľam ich s vami. Premýšľala som, že si tvár všade vycenzúrujem, ale do toho sa mi už fakt nechce, tak to nejako pretrpím. :D 
Viem, že prostredie je fakt "malebné", ale prosím, skúste to strpieť, nakoľko nemáme v byte nejaké minimalistické časti, oproti ktorým by sa mobil dal položiť na primerané miesto, aby ma zvečnil. V ostatných príspevkoch, kde som opisovala/budem opisovať len jeden outfit, sa prostredie snažím vyberať. Myslím si, že v tomto "projektíku" to aj tak nie je nutné, budem rada, ak "prostredie" teraz vyškrtneme, a budeme sa venovať len tomu, čím je vyštafírovaná ľudská bytosť nižšie. Tak, poďme teraz spoločne pozorovať, ako prebiehal môj ontogenický vývoj, a ako sa pravidelne menilo moje posteľné prádlo.

PS: Popisy ku každej jednej fotke som nepridala preto, aby ste ich všetky čítali, ale ak by ste sa k jednotlivým outfitom chceli dočítať aj môj názor, máte ho tam po ruke. :)


*
1- *sfúknutýbalón photo* ale pochválim sa, že som toto mala odvahu poslať do 1 internetového magazínu a hľa, našla som sa tam (dobre, zverejnení boli asi všetci, ktorí poslali e-mail)
2- neviem, či mám nosiť tú košeľu, alebo what the hell to je, ale inak tento outfit som mala celkom rada
3, 4- na tento som aj zabudla, ale chcela by som byť znova taká kreatívna, už som stará a odchádza mi myseľ (just joke, mám 20)
5- aj keď to k sebe neladí ani náhodou, niečím sa mi to páči... také festivalové (PS: nikdy som na festivaloch nebola oblečená krajšie ako v tričku a kraťasoch)
6- milujem tú netopieriu blúzku najviac navždy! ...a kraťasy už dávno neoblečiem (nepribrala som... naopak, schudla :D )
7- tričko a 3/4-ťové harémky boli vtedy moje nové objavy, tak som ich poskladala... a sledujte okuliare!
8- z tohto som sa orezala a vložila na plagát Pohody (rovnako ako aj 3), a hento čo mám na čele, je hudobná nota a nejaké ciki-caki
9- škoda, že to tričko už R.I.P., rada som sa v lete obliekala takto glam-rockersky... a ešte tu chcem podotknúť, že tmavé očné tiene a červený rúž sú nie vždy peklom

10- fialková (PS: za tú košeľu mi bolo vytknuté, že kedy začnem nosiť normálne veci)
11- tie zelené detaily na blúzke <3
12- toto sa mi zdá najnormálnejšia póza, však všimnite si, aká som všade inde "kreatívna" (pokrčené koleno everytime)
13- v jednoduchosti je... neviem... ponožky si nevšímajte, tie sa stratili v topánkach, chladno bolo asi
14- Vevi, prisahám, že som ho mala naozaj len tento deň! :D #whitelies
15- jupí, konečne sa môžem pochváliť aj nejakými handrami z háemka (blúza, silonky) :D
16- 1 z mojich najobľúbenejších farieb, plus obľúbené šaty
17- a medzi kúpeľňovými a WC dverami si teraz predstavíme... pruhy!
18- vždy som chcela mať vestu, aby som mohla vytvárať looky ako títo páni, ale táto mi je, žiaľ, veľká, a v žiadnom obchode neviem nájsť menšiu... nejaký tip pre mňa, dámy?

19- svetrík, ktorý štrikovala dáávno moja mamka <3 niektoré veci sú proste evergreen a nehodno ich vyhodiť len preto, že "sú staré"
20- snaha skombinovať superné pančuchy od kamarátky, ale neviem, či som mala šťastný deň
21- tu môžete vidieť, ako mi vesta "padne ako uliata" (t.j. vôbec, ale raz snáď zoženiem menšiu)
22- áno, asi ste si všimli, že ani na jeseň/v zime nenosím nohavice, necítim v nich úplne slobodu pohybu
23- machrujem s mojou chabou zbierkou, nebolo to cielene fotené kvôli outfitu, ale tematicky to tu funguje :D
24- v tomto som sa priateľovi vraj páčila, keď sme spolu ešte ani neboli (aj ma vtedy pochválil) - takže dievčence, ak chcete na niekoho zapôsobiť, tak si dajte svetrík a sukňu! :D
25- a hľa, rifle, tak predsa jedny mám!... inak milujem vínovú farbu a gotické prvky, ako je asi očividné
26- skombinovala som neskombinovateľné, asi ma za to potrestali nejaké "vyššie sily", pretože mi pak tie silonky praskli (v podstate ako takmer všetky farebné) :(
27- všetko, čo mám veľmi v obľube (akurát, že k takýmto outfitom by som si chcela zohnať aj nejaké retro-námornícke kraťasy s 3 gombíkmi a do pása, nejaký tip na shop?)

28- zapáčil sa mi trend priesvitných košieľ
29- toto si dám vždy, keď mám vyzerať nejak viac k svetu než inokedy, je to moja osobná "stávka na istotu"
30, 31- vtedy sa ukazovali prvé známky jari, to si pamätám!... akurát, že asi 2 roky dozadu... (inak neznášam funkciu A-čkových sukní - reagovať na každý náznak vetra)
32- skombinovala neskombinovateľné II. (ale Pohoda tričko!... určite s ním ešte cvaknem detailnejší outfit, isto aj na vzhľadnejšom mieste)
33- nuž, niekto chce schudnúť do svojich obľúbených šiat... ja som do nich schudla natoľko, že som ich už prenechala mamke
34- silonky od starkej <3
35- obľúbené tričko s dlhým rukávom <3
36- mne sa kombinácia červenej a ružovej farby veľmi páči, ale viem, pre niekoho faux pas :)

37- s odstupom času si tu pripadám tak nejak steampunk, nuž keby som aspoň ten krehký topík jedného dňa nedotrhala, tak si to oblečiem znova
38, 39- z hľadiska nohavicových outfitov je toto jednoznačne môj favorit... len keby som nestratila ten klobúčik, a to rovno v našom paneláku, pri výťahu (chcem taký znova:(  )  #šikovná
40- nikdy neviem, ako mám nosiť ten kabát, nakoľko je bez rukávov, asi snáď takto nejako
41- žltáá :3 veľmi mám rada túto farbu (aj včely a muchy ju milujú)
42- poznávací outfit - takto ma v lete stretnete najčastejšie
43- modráá
44- takto to najčastejšie nosím večer na festivaloch
45- mala som rada tú koženú bundu, pretože vínové veci sú naj

46- huňatý kožuštek :3 (najväčšia sranda je, že je to bez rukávov)
47- ladíme ponožky
48- obyčajná kombinácia so svetríkom, keď nechcem vyzerať smutno (pretože moja obľúbená čierna je smutná vraj)
49- môj najnajobľúbenejší Terranova top! aj tam vyzerám tak šťastne, že? :D
50- proste ten detail musíte vidieť
51- mašľový výmysel s "opaskom" na kraťasy, ale uchytil sa celkom
52- neviem prečo, ale tento outfit radím medzi tie lepšie zimné "kreácie"... taký maličký dôkaz, že v zime netreba chodiť len v športovej mikine :) 
53- toto tiež radím medzi moje najobľúbenejšie zimné kombinácie
54- minulú zimu som celý čas zháňala takýto huňatý svetrík, ale v staroružovej... a aké bolo moje prekvapenie, keď som v skrini našla presne taký huňatý, len v tejto neopozeranej levanduľovej farbe <3 (dovtedy som netušila, že u nás ležal)

55- viete, aké je to tričko? nesie názov môjho blogu :) (dlhší príbeh tu)
56- znova zajačiky, nezapriem sa
57- toto nosím rada, basic, bez zbytočných vzorov... a tie ponožky sú POD legínami :D (evokuje to vo mne dojem capri nohavíc... tu na fotke to je také ponožkovsandálovské, ale naživo to vyzerá - snáď - lepšie)
58- konečne mám károvanú košeľu! ešte v červenom alebo v modrom si poprosím
59- moje najmilovanejšie tričko <3
60- súvisí s týmto dňom, keď som sa bola zbožne kochať rôznymi topánkami, ktoré ja si nikdy neobujem, lebo lodičky 33-34 na tejto planéte takmer neexistujú (inak tu môžete vidieť tričko, ktoré som dostala od priateľa vrámci Playboy balenia so zajačikovskou vôňou :3 )

*

60? 60?!!! Ok, radšej sa k tomu už ani nebudem vracať a kontrolovať chyby (malé písmenká po interpunkčných znamienkach sú tam schválne), pretože mi stačilo sa na seba pozerať, kým som to dávala dokopy. :D

Malé vysvetlenie, prečo zväčša prezentujem neznačkové oblečenie: Bývam v mestečku, v ktorom nedobrovoľne musím nakupovať v čínskych obchodoch a občas v sekáči (ten je taký poslabší, však v malomeste), takže vedzte, že naozaj aj ja by som chcela vlastniť mnoho iného. Najbližšie veľké mesto mám asi 2 hodiny odtiaľto, a fakt nie som zvyknutá kvôli oblečeniu toľko cestovať.
Docela bežný problém mám aj s tým, že moje obľúbené kúsky sú po istej dobe vyradené zo sezónnej ponuky. Napríklad, už pár rokov mám zálusk na oxfordky, ale nakoľko mi pripadá, že už nie sú tak "IN", mám pocit, že z väčšiny obchodných reťazcov ich stiahli a mám stále väčší problém zohnať ich. Možno si hovoríte, že by som mohla objednávať z netu - áno, ale pokiaľ bývam s mamkou, tak si nemôžem dovoliť priplácať aj za poštovné... toto sa snáď čoskoro zmení s novou prácou a zmenou bývania. Tento pocit stiesnenosti zažije/zažil po zmaturovaní dočasne asi každý. :)

Nemyslím si, že závisláčka na nákupoch by mala vlastniť jednoznačne značkové a drahé veci. Ja nakupujem veľmi rada, ale paradoxne som dosť sporivý typ. Nerobí to však zo mňa niekoho, kto by o móde nemal prehľad. Podľa mňa sa nám rozvíja fantázia práve tým, že sa snažíme poskladať niečo nezvyčajné aj z toho, čo máme. Niekedy je to ťažké, nakoľko niektoré kúsky mi doma naozaj chýbajú, ale postupom času sa mi darí šatník obmieňať. :) Myslím, že keď sa niekto bude dlhšie na svoje vysnívané veci tešiť, viac si ich bude vážiť a nosiť s väčšou radosťou.

Inak, asi ste si mohli všimnúť, že nie som (resp. nebola som) príliš na doplnky. Ak použijem náušnice, väčšinou už nedávam náhrdelník, a podobne. Myslím, že mnoho outfitov si preplácanie doplnkami ani nezaslúžia. :) Avšak, dnes je už v ponuke toľko zaujímavých prvkov, že minimálne na náhrdelníky mením názor.

*

Tak sa majte, a snažte sa, aby vaše upršané dni neboli depresívne, lebo z času na čas je dážď vlastne fajn. :) Štvrtákom na strednej škole držím palce, nakoľko budú mať teraz mnoho hádok v triede ohľadom stužkovej. Nakoľko sa vám táto udalosť pomaličky blíži, určite pridám maličké rady, ako sa z toho nezrútiť, keď sa vám to celé zdá ako gýčová hlúposť. (update: nestihla som to,  ale budúci rok sa k tomu vrátim - sľuby sa majú plniť)

Na záver len toľko, že som sa nedávno zaregistrovala na portál BLOGERKY a v menu som aj pridala link naň - pre tie baby, ktoré všetko radi sledujú práve tam.



Páčil sa vám niektorý môj outfit? Napíšte číslo. :) Určite aj ja by som si teraz mnohé pokombinovala inak, ale nezabudnite, že niektoré tie fotky majú naozaj aj 3, alebo 4 roky. :)

23 komentárov:

  1. Fúha, tých outfitov je riadne veľa. Zbožňujem tvoje vlasy ! A taktiež sa mi takéto kombinácie veľmi páčia a tak celkovo mám rada, ak si človek oblieka to, čo je mu pohodlné a cíti sa v tom dobre a pekne :)

    ℓα ℒιcσrηe - ℒa vie est ℓa petite ℓicorne.
    ℓα ℒιcσrηe - ℒa vie est ℓa petite ℓicorne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak napríklad v priečinku v PC to vypadalo, že "to bude takých 25 fotiek, to dám"... aké bolo ale moje prekvapenie potom. :D :D A fakt vlasy? Ďakujem! Ja už som práveže rozmýšľala, ako by som ich šla ku kaderníčke ozvláštniť, lebo mi už prídu nudné. :D

      Odstrániť
    2. Čo sa týka toho balíčka, ja som chcela, aby si mi napísala e-mail hlavne preto, aby som vedela, či došiel v poriadku, ale som rada, že došiel. Bonus sa páči ? ^^~

      Odstrániť
  2. je vidět, že máš svůj styl a cítíš se v něm pohodlně, mně se moc líbí :) a obzvlášť jsem nadšená z toho "králičího" trička :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeem! :) Popravde, teraz som si povedala také "uuff", že sa to teda fakt niekomu páči, lebo ja si stále nahováram, že je to celé divné. :D :D A áno, králičky sú všade naj!

      Odstrániť
  3. Júú krasotinka jsi! :) Tobě sluší fakt úplně všechno, i když něco fakt vypadá nezkombinovatelně a asi tak všechno by na mně vypadalo hrozně, tak k tobě to prostě sedí :D NECHÁPU. A nad tím trikem White Lies jsem se hned smála a říkala jsem si, jestli sis taky to tričko koupila :D

    A z toho co se mi líbí úúúplně nejvíc... znala jsem už předtím 29, to je moc super, z těch dřívějších třeba 10 a z novějších 35, 38 a 58. To hovínko na hlavě ti šíleně sluší! :D :) Stejně tak i ten nevímjaký účes na 45. A ta košile na 58 je bez komentáře, prostě ten outfit i s tím účesem je asi top :D

    Jinak mimochodem – ten crop top by sis mohla udělat z nějakého upnutého(i neupnutého) trička, akorát to musíš (s metrem samozřejmě :D) uštipnout tam kde chceš a pak přeložit a zašít (tak jak to znáš u normálních triček..takové to přeložené a tak :D ). I když bez šicího stroje to asi půjde velmi těžko.

    A nevím, to je asi všechno, co jsem chtěla :D .. Každopádně určitě se svého stylu stále drž, nikoho takového jako ty neznám! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéj ďakujem! Ja zas nechápem, že fakt je niekto schopný toto o mne povedať, napríklad som asi viac čakala, ako mi tu niekto bude písať, koľko veľa vecí je tu faux pas. :D

      Ten návod na crop top vyzerá ľahko, ale ja už som si skúšala robiť aj takú "vestu" zo starého trička, a dopadlo to všeliak, len nie pekne. :D :D :D A tam ani šijací stroj nebolo treba.

      Inak páni, to ani ja sama som nevedela, že mám nejaký štýl (ako jasné, každý ho máme, ale chápeš :D )... medzi toľkými blogmi, kde je toľko pekných outfitov ma potešilo/prekvapilo, keď si mi napísala, že nepoznáš nikoho takého. :))
      Inak vedela si, že aj ty máš podobný svojský štýl, v ktorom vídavam len teba? :D Ide o to, že si možno kupuješ aktuálne veci, ktoré teraz akože "letia", ale vieš to tak zvláštne jednoducho skombinovať, čo sa zas nehodí mne, ale tebe určite! :)

      Odstrániť
  4. AHOJ :)

    Rada by som Ťa pozvala do mojej NARODENINOVEJ GIVEAWAY !

    Maj sa krásne :)
    Nika

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Souhlas! Ritiny vlasy byly naprosto dokonalé a boží ♥ Mimochodem můj oblíbený outfit je 56 ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Máš zaujímavý štýl , uplen iný ako ten môj :) obdivujem fakt ľudí čo sa dokážu farebne obliecť :)))
    http://libertepaixegalite.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja neviem...mohla by som ťa zjesť? Čisto v priateľskom duchu, taká superná si. A to tričko white lies som chcela, ale nakoniec som si objednala len čierne :(

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Máš nádherné vlasy :D a fúha koľko fotiek :) Pozývam ťa na moju giveaway, kde môžeš vyhrať 10 skvelých produktov :)BellesFleurs

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Je zajímavé, jak každý outfit je stylově úplně jiný. Pěkné.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Viki, vďakaa! Ja sa čudujem že toto o mne niekto dokáže napísať/povedať, ale samozrejme v dobrom! :) White Lies je kamoškino tričko, a mala som ho len dočasne, kým som jej ho neodoslala. :D

    Nika, ďakujem! O svojich vlasoch si to 80% života nemyslím, kvôli tomu, že sú suché a rozkrepatené, ale pochvala potešila, odkážem im! :D A giveaway som asi nestihla, ak to nie je tá, do ktorej som sa vtedy prihlásila. :)

    S. ďakujem, trochu som bola skeptická nad tým, či mám takéto niečo zverejniť alebo nie, ale nakoniec som rada, že to má pozitívne ohlasy. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Moc se mi všechny tvé outfity líbí, mám ráda lidi, kteří nejdou s davem. Kombinaci červené a růžové mám taky ráda, a úplně nejvíc se mi líbí červené punčocháče (i když některým lidem se prý zdají divné).
    Taky je mi sympatické, že tam máš převahu sukní a šortek. Moje oblíbená část oblečení jsou punčocháče (:-D), takže jsem se u tebe inspirovala.
    Nejvíc se mi líbí outfit č. 32. Kombinace vzorů forever! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To súhlasím, červené punčocháče sa ani môjmu okoliu moc nepáčia, dokonca mama mi ich nedovolila si obliecť, keď sme išli spolu do mesta, lebo vraj do červenej sa obliekajú, veď vieš. :) Naozaj nechápem, prečo sa ľudia ešte stále obmedzujú takýmito kravinami. :D
      A som rada, že si sa inšpirovala, ďakujem pekne. :)

      Odstrániť
  12. pekne si to nafotila :) si žena mnohých tvárí :)
    rada by som ťa pozvala na môj blog, kde práve prebieha vianočná Giveaway o 2 balíčky a 20 skvelých cien v nich :)
    #myBeautygram

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za pochvalu a komentár. :) Mám pocit, že lepšie prirovnanie by som si nevymyslela ani ja sama! A ja že čím to je, že každý deň mám inú obľúbenú farbu, a tak. :D
      Vďaka za pozvánku do giveaway, po kliknutí na tvoj blog som sa aj zasmiala, pretože zrovna posledné (možno dva) dni som si u teba čítala zopár článkov. :D :)

      Odstrániť
  13. pekne kvietkovane leginy

    www.donnaiveh.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Ivetka, to som rada, že sa páčia. :))

      Odstrániť
  14. Líbí se mi to, je to originální, neotřelé a s nápadem, jdeš proti té modní nudě a tak to má být :)
    (jinak ááách tvoje vlasy :3 )

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem <33
      Jejda, čo všetci vidíte na mojich vlasoch? :D Samozrejme som rada a vďaka! :))

      Odstrániť

Ďakujem za prečítanie článku. Ak sa rozhodneš zanechať tu reakciu, budeš odmenený/á pamlskom v podobe mojej odpovede.
Muc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...