4. augusta 2014

Nové úlovky z AVONu a sprchový gél Fa

V stredu cestujem pravdepodobne do Liptova a na Štrbské Pleso, tak sa musím poponáhľať s plánovanými článkami. Mimochodom, v sobotu pri vode bolo skveloo, veľmi sa mi páčil aj západ slnka z môjho pohľadu, keď mi nad hladinou vody trčala iba hlava - škoda, že som nemala po ruke nič na odfotenie tohto momentu. Inak jediné negatívum bolo snáď len to, že mi voda pekne zafarbila biele plavky na zeleno.

Konečne som sa odhodlala k recenzii, ktorú som chcela napísať už skôr, ale nakoniec sa k tomu dokopávam až teraz. Nemám síce rada, keď je blog plný recenzií a nič viac na ňom nenájdem, ale na tom mojom zatiaľ žiadnu nenájdete :D, a navyše, berte to skôr ako nejaké odporúčanie. Ide o moju subjektívnu potrebu sa o niektorých produktoch zmieniť na blogu.

Tak sa rovno pustím do toho, povieme si niečo o sprchovom géli Pink Passion od Fa, nových farebných ceruzkách AVON a zmienim sa stručne aj o podkladovej báze pod očné tiene, síce ju používam už dlhšie, ale v katalógu ju stále nájdete.



Ešte začiatkom zimy minulého roku sme boli na nákupoch drogérie, pretože vianočné zľavy, a tak, chápete. Moja láska ku všetkému, čo je voňavé, sa prejavila naplno. Ovoňala som snáď všetky sprchové gély, ktoré tam mali (feťáčka :D ), a potom prišiel na rad tento. Nič z ponuky mi už nevoňalo viac, ako práve tento sprchový gél! Nie je to nič zdravé, prírodné, bio, jednoducho ma len opantala vôňa. Fa je v podstate značka, ktorá ich má naozaj lákavé. Nie je to však nič pre tých, ktorí majú radšej slabšie, jemnejšie vône, pretože ako takmer všetky sprchové gély od Fa - Pink Rose & Passionflower patrí medzi tie intenzívnejšie. Mal by voňať po kvetoch ruže a marakuje, mne sa však na prvý dojem po ovoňaní vytvorila asociácia sladkého cukríka. Je to skutočne veľmi sladká, prenikavá aróma, opäť prízvukujem, že sa môže/nemusí páčiť dievčatám, ktoré neholdujú presladeným vôňam. Treba si skúsiť privoňať. Gél má ružovú farbu (a ľahko sa na hubke vypracuje do peny):


V ten deň som s ním neodišla domov, dostala som ho až pod vianočný stromček. Preto ma teraz mrzí, že som musela hľadať na nete koľko stojí, ale urobila som to - ak to je ešte stále aktuálne tak cena za 400ml je 3,29€ a za 250ml je to 2,79€.

*


Teraz sa poďme pozrieť na pomerne nové farebné očné ceruzky Glimmerstick brights. Podobné vysúvacie ceruzky, akurát s trblietkami, mám už dlhšiu dobu a nesklamali, a tak som neváhala dokúpiť si túto matnejšiu edíciu, ktorá sa v ponuke objavila už pár čísel katalógu dozadu. Neviem, koľko stoja aktuálne, na AVON stránke som našla, že bežná cena je 5,40€... my sme s mamkou objednávali ešte minulý mesiac v zľave, väčšinou ich kupujeme, keď stoja okolo 1,90€. Ako prvé som vyskúšala odtiene purple punch a magenta max. Ja osobne sa rada farebne líčim, aj keď to nie je veľmi často, lebo uprednostňujem hnedo-béžový pin up a čiernu linku, ale ak ste menej odvážnejšie, nič nepokazíte farbami na spodnom viečku.

Najprv si ukážeme, ako vyzerajú na ruke. Ospravedlňujem sa za katastrofálnu kvalitu fotografií, tie lepšie má na svedomí priateľov telefón, nie vždy bol však po ruke. Farba obalu fialovej ceruzky je na fotkách dosť skreslená, na ruke však vidno nakreslený odtieň o dosť reálnejšie, je taký aj v skutočnosti. Až na to, že je to rozmazané, za to fakt pardon, ale odtiene sedia.

v pravom stĺpci vidíme lesk na slnku
1.)

Purple punch má výraznú tmavofialovú farbu, presne takú, akú mám rada. Je síce tmavá, ale na oku pekne žiarivo "svieti" a myslím, že zo všetkých 3 ceruziek, čo vlastním, oko najkrajšie olemuje. Možno je to tým, že tento odtieň je z nich najtmavší, a logicky som si ním aj v kratšom čase namaľovala oko, nebolo potrebné vrstviť. Vo vnútornom kútiku to rozkreslenie ale robilo trochu problém. Mimochodom, nepoužitie riasenky je zámerné.



2.)

Magenta max je krásna ružovo-fialkastá farba, vlastne typická "magenta", po slovensky to neviem opísať. :D Milo ma prekvapila v tom, že sa neskutočne leskne na svetle, naberá taký modravý nádych. Nevýhodu vidím v tom, že je to svetlejší odtieň, a aj keď si touto ceruzkou prejdem viečko viackrát, z diaľky to vyzerá, akoby som vôbec nebola namaľovaná. Mám rada, keď mi olemovanie oka vidno. Snáď tomuto odtieňu vymyslím použiteľnosť, lebo je pekný a bola by ho škoda. Inak znova pripomínam problém maľovania vnútorného kútika oka.



3.)

Neskôr som si doobjednala aj odtieň Cobalt cool. Spoliehala som sa na staršiu ceruzku inej značky, ktorá má podobnú farbu, no zistila som, že jej pigmentácia je mi k ničomu, a tak som neváhala. Zo všetkých troch farieb sa mi táto páči najviac. Milujem takmer všetky odtiene modrej. Aby som sa dostala k ceruzke - oko mi pekne vytvaruje, je na ňom pomerne výrazná. Aj touto sa však ťažko kreslilo na vnútorný kútik - to mi teda trvalo, kým som vykreslila tenkú, ostrú hranu. Inak je všetko super.


Ako ste si mohli všimnúť, pigmentácia je fakt dostatočná. Jediné, čo majú všetky 3 ceruzky spoločné, je náročné maľovanie vnútorného kútika oka. Nie je to však také zlé, nemaľujem si farebné linky každý deň, navyše, takouto ceruzkou mi to trvalo trochu dlhšie ako klasická čierno-čierna linka. Nemyslím si, že aj vy ste každý deň "farebné". Na príležitostné využitie sú tieto ceruzky dokonalé. :) Mimochodom, používam aj odtieň Blackest black, a tiež mi vyhovuje, najmä na zvýraznenie spodného viečka.

Lákajú ma aj nové SuperShock riasenky vo farebných odtieňoch, znova sa mi samozrejme najviac páči modrá. Mám (už pár rokov :D ) jednu takú od Oriflamu a je geniálna. Máte už skúsenosti s tou od AVONu? Ja si pravidelne objednávam čiernu SuperShock, zatiaľ mi žiadna iná nevytočila mihalnice krajšie.

*

Ešte sa podelím o dojmy zo SuperShock podkladovej bázy pod očné tiene. Dávnejšie som si chcela nejakú kúpiť, najprv som zahliadla nejakú od Essence, ale neskôr zaradili takúto bázu aj do AVON katalógu, a tak som si ju vlani prvýkrát objednala. Už asi rok a pol nepoužívam nič iné. Tiene sa mi nezhlukujú, ani teraz v lete, necítim mastnotu na očiach a všetky očné tiene pekne zvýrazní. Bez tejto bázy neexistovalo, že by mi na oku bolo vidno biely alebo béžový tieň. Na webe je zverejnené, že stojí 3,50€, tak snáď je to aktuálne. Mne jedna takáto "mištička" vydrží pokojne aj celý rok, však teraz mám iba druhú, ktorú mám od zimy (2013).
Báza sa javí ako tmavá, aj ja som z toho mala najprv strach, ale ono sa to na oku fakt prispôsobí.
Jedna nevýhoda by sa ale našla - v poslednom čase mi vytvára také zvláštne škvrny, mapy na viečku. Asi je to tým, že báza postupne vysychá a tak ju možno ani nevypotrebujete celú. Aj tak si však myslím, že tu platí za málo peňazí veľa muziky. Ten rok mi totiž vydrží bez problémov.



Samozrejme, rada by som vyskúšala aj nejakú inú značku, napr. niečo prírodné. To si budem môcť dovoliť neskôr. Zatiaľ mi stačí aj AVON a nesťažujem sa, dosť produktov z neho je kvalitných, a nevedela by som sa ich vzdať.

PS, október 2015: Spätne sa tak po roku pozerám na tento článok, a myslím, že tie fotografie, aspoň niektoré, prefotím nanovo, aby ste z toho aj niečo mali. Aj keď netuším, kedy tak urobím, pretože mám rozplánovaných zopár iných článkov. Prosím o strpenie. :)



Objednávate si tiež občas kozmetiku z katalógov?
Vlastníte tiež niektorý zo spomenutých produktov?

5 komentárov:

  1. robíš si pekne linky :) ja také nedokážem :/ :D
    http://libertepaixegalite.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je už praxou. Inak mi to zozačiatku tiež nešlo vôôbec. :D Treba to veľmi poomaly robiť, najprv tú vonkajšiu čiaru, a potom to potiahnuť smerom k nosu.
      Samozrejme keď sa ponáhľam, tak si to robím tiež 10 minút, lebo sa vždycky niekde pomýlim, tak to chcem vyrovnať a finálny efekt je Batman štýl. :D :D

      Odstrániť
  2. Pekný post :) A super linky! Ja si linku na spodné viečko nedávam (nepristane mi) ale ty to robíš luxusne :) Možno by sa hodili kvalitnejšie fotky (neber to ako urážku, iba radu do budúcna), pretože kazia dojem z celého článku. :))
    whateverforeveryou.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka! :) A áno áno, ja si aj chcem kúpiť nejaký dobrý foťák, lebo milujem fotenie, a už to takto ďalej nejde... len zatiaľ na to fakt nemám, dobré foťáky stoja aj 300€, a ja sa teraz ešte idem sťahovať, takže peniaze treba na stravu. :) Ja som stále toho názoru, že blog nie je o fotkách... ale ďakujem. :)

      Odstrániť
  3. Oh,akurát včera som si objednala tú podkladovú bázu,tak snáď budem tak isto spokojná ako ty! Neviem sa jej dočkať!!! :)

    http://buckovapa3cia.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za prečítanie článku. Ak sa rozhodneš zanechať tu reakciu, budeš odmenený/á pamlskom v podobe mojej odpovede.
Muc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...