6. augusta 2014

Liebster award

Všimla som si, že tento tag sa šíri rýchlosťou svetla, a hľa, neobišiel ani mňa! Vlastne som si včera tak v duchu hovorila, že kto by už mňa nominoval, a v tento istý deň mi tieto hlboko filozofické úvahy prerušila Sarah Rose (blog so skvelými úvahami, dobre sa to číta, takže návštevy šup šup) za čo veľmi pekne ďakujem, rada tieto srandy vypĺňam. :) Sebecky dúfam, že sa aspoň trochu pobavíte. Bude to dlhé, ako vždy.


Pravidlá

1. Poďakuj blogerovi, ktorý ťa nominoval.
2. Napíš 11 faktov o sebe.
3. Odpovedz na 11 otázok, ktoré si dostal/a.
4. Nominuj 11 blogerov s menej než 200 odoberateľmi, aby odpovedali na tvojich 11 otázek.

11 faktov o mne

1. Môj internetový nickname som si prebrala od jednej knižnej hrdinky, ktorá mala podobnú povahu ako ja.

2. Namiesto Natália som sa pôvodne mala volať Lesana.

3. Som prokrastinátor ako nikto. Odkladám aj činnosti, ktoré ma inak bavia, napríklad záľuby alebo Sims. A upratovať šuplíky s haraburdím sa chystám už asi 3 mesiace.

4. Na základke som bola jedna z najlepších na výtvarke alebo v slohoch, navrávala som si, že mám talent. Vďaka prokrastinácii však rozvíjam prd makový, a tak neviem, čo je vlastne moje pravé hobby. Z každého viem základy, ale keď sa schyľuje k náročnejšiemu kroku, kašlem na to. A preto sa ma netýka motto "choď za svojím cieľom." Pretože, sakra, za akým? :D

5. Každopádne, veľmi ma baví písanie. Chcela by som vydať nejakú knihu. Mám plno nápadov, ale stále by som najradšej písala už samotný koniec, ktorý mám vždy premyslený ako prvý. Plno vecí som už začala od začiatku, no nič dokončené, samozrejme. :D (Dokončené sú jedine moje detské papierové knižtičky spojené obyčajným spínačom.)

6. Často neviem vyjadriť pocity slovami. Ako dieťa ma na Vianoce všetky darčeky veľmi potešili, ale za to, že som to slovne nedala najavo, si každý myslel, že sa mi nepáčia. Že som nevďačná. To mám vlastne stále doteraz. Najlepšia je otázka: "Prečo si smutná?", keď vôbec nie som. Keď som, tak sa nik nespýta. :D

7. Nehanbím sa za to, že som introvert. Aj introverti majú radi ľudí, a tak ďalej. Nie sme stále samotári, len máme svoje zaužívané návyky. Každopádne, nemám rada skupinovú prácu.

8. Neznášam, keď niekto kruto skritizuje to, na čom som pre tú osobu/y obetovala voľný čas, a robila na tom aj v noci, a rušila kvôli tomu stretnutia.

9. Milujem jedlo. Zjem toho dosť málo, a k tomu pomaly, ale potrpím si na to, čím obohatím moje chuťové poháriky. Jem počas dňa často, ale striedam potraviny. Paradoxom však je, že stále neviem nič variť, aj keď mám uložených asi tak 100 receptov. Inak nechápem, prečo všetci nadávajú na mladé baby, čo nevedia variť, ja sa to idem učiť až o mesiac, a necítim sa nijak blbo. :D

10. Mám obrovskú, obrovitánsku fóbiu z pavúkov a tmy. Vlastne noc ako takú milujem, ale tmu nie. :D Nikto nevie pochopiť, že "veď ťa nikto nezje" na mňa neplatí. Keď nikto nie je doma, ľahnem si až po svitaní. 

11. Všetko prežívam veľmi intenzívne. Milujem malé netradičné komorné miestečká, ale aj gigantické priestory, stavby, presvietené koncerty, pláže... Často mám pri tom úplné tlaky šťastia a úžasu, a ostatní vedľa sa tvária akože "však normálny bežný deň, čo má byť?" :D

Otázky

1. Prečo si začal/a blogovať?
Najprv som si v 12 rokoch založila obyčajnú webovú stránku so šablónou, ktorú som si mohla vybrať. Vždycky som túžila prezentovať sa nejakým webom, a potom tá radosť a hrdosť, že ja mám webík. :) Potom som mala asi 10 ďalších takýchto stránok, na rôzne témy. Vtedy dosť leteli grafické weby.
Neskôr som mala aj normálne nakódované stránky na inej doméne, ale nevydržalo mi to - no stále ma to láka. 
Chodila som (a chodím) aj na jedno skvelé fórum o škrečkoch, kde sme sa ako baby v podobnom veku rozhodli založiť si spoločný blog. Bola to sranda. Potom som však pocítila, že by ma bavilo prispievať aj na svoj vlastný blog, a tak sa stalo. :) Mala som ich veeeľa, dúfam, že tento už konečne vydrží. :)

2. Čo tvoj život napĺňa?
Klasika - rodina, priateľ, kamarátky. Ďalej samovzdelávanie sa, venovanie sa hobby, aj keď v žiadnom nie som profesionál, potom blogovanie, moje krásne zvieratká, hudba, koncerty, jedlo, móda, kreativita vyskloňovaná v hocijakom význame. Čo môjmu naplneniu bráni je, keď ma niekto podceňuje a neverí v môj sľub.

3. Čítaš celé články s tagmi?
Tagy nielen rada vypĺňam, ale ich aj rada u druhých čítam. Čím originálnejšie vyplnený, tým lepšie. Škoda, že to čakám aj u druhých, keď niečo zverejním ja. Viem, že nastala akási VEĽMI zvláštna doba, kedy ľudia sú strašne leniví čítať - hocičo. Len tak pre radosť. A komunikovať taktiež.
Inak som naivná, keď si myslím, že tento môj vyplnený tag aj niekto prečíta? :D :D

4. Ako by si seba opísal/a 5 slovami?
tvrdohlavá, ja nič ja muzikant na mňa sa nepozeraj, vizionárska, vnímavá, úprimná (niekedy sa to ľuďom nepáči, ale vhodná úprimnosť urýchľuje všetky procesy) a nedá mi to, ale musím dodať aj pomstychtivá a následne škodaradostná, keď sa niekomu vráti to, čo urobil mne :D

5. Keby si mohol/a, s kým by si strávil/a 1 deň?
S priateľom, to sa mi spĺňa pomerne často. :) Potom sú tu moje internetovo-stretávacie kamarátky (ktoré mi rozumejú viac ako niektorí, čo ma poznajú celý život :D ), alebo s hocikým, kto mi je aspoň trochu podobný.

6. Máš možnosť vrátiť sa do minulosti a zmeniť niečo, využiješ to?
Jasné! Všetky trapasy, ktoré sa mi stali (a že ich je), dajme tomu, že aj všetky blbosti, čo som kedy povedala... a všetky nepredpokladané udalosti na Pohode, ako že pár metrov od nás sa rozdávali krásne Curaprox kefky, alebo USB kľúče, alebo sa tam ponevierali hudobníci a fotili sa s ľuďmi. :D
A tiež by som chcela zmeniť môj pobyt vo Švédsku 4 roky dozadu, kde som nič dokopy nerobila, lebo som bola lenivá!!!

7. Si pesimista/optimista/realista?
Raz jedno, raz druhé, raz tretie. Neviem! Ja som skôr mámvritista. Keď som sa prihlásila na angličtinársku olympiádu, vravela som si: "Čo taký hlupák ako ja, tam bude robiť? A však dáko bude, mám v paži." Toto isté na mature. Toto isté vo veľkomestách, či neznámych miestach. Keď sa ponáhľam. Keď meškám. Keď som sa skoro utopila. A vždy som uspela, alebo prežila. :D :D :D Priradila by som tento pocit k pocitu "sedlák v meste"

8. Čo ťa inšpiruje pri písaní?
To, čo vidím, že sa deje okolo mňa, zážitky, myšlienky, chyby, hudba, počasie, všeličo. Niekedy aj z obyčajných chodiacich ľudí a jazdiacich áut viem na blogu spraviť somára.

9. Popíš typ kníh, ktoré rád/a čítaš, alebo ak nečítaš knihy, tak filmy :)
Knihy: Najprv to boli dievčenské romány (ako Denník princeznej), stále občas prečítam vrámci oddychu, ale podmienkou je, že hlavná hrdinka sa mi musí podobať. :D Posledný rok som však nečítala kvôli škole takmer nič... chcem to zmeniť a nakúpiť si nejaké motivačné knihy (niektorí autori nepíšu len bláboly), taktiež detektívka Zásielka od mŕtveho bolo niečo parádne... a veľmi by som chcela Watership Down :(.
Filmy: Nepozerám veľmi filmy, je to na mňa dlhé, ani Titanic som nikdy nevidela! Skôr seriály. Z filmov si nejak nepamätám ani názvy, aj keď viem, že stopro by som niečo odporučila... jediné, čo mi napadá je Submarine. Zo seriálov Miranda a IT Crowd. Všetko je aj po česky, alebo sa dajú stiahnuť titulky.
Ale je tu jeden highlight. A to je Watership Down. Kedysi som pozerala seriál ako malá, minule som ho našla na youtube a pozrela znova... a veru som si pekne poplakala na konci... a obzvlášť film je krutý, ale sú tam fakt hlboké myšlienky, prenesené aj na vlastnosti ľudí. Animovaný, ale rozhodne nielen pre deti! Chcem napísať aj recenziu k tomu. :) Vlastne prvá z toho všetkého bola kniha,  už som spomenula, že ju zháňam.
z filmu (zdroj)
zo seriálu (zdroj)


10. Ktoré smajlíky používaš najviac?
:D,  :),  :X,  O:),  :O
Ale! Milujem niektoré meme postavičky alebo sarkastické obrázky, používala by som ich furt. :D Mohla by som kopírovať z mojich uložených ako "hrabme ďalej, musíme nájsť pointu", alebo "haters gonna hate, potatoes gonna potate", ale zoznámim vás s mojimi najväčšími láskami:

Grumpy Cat asi nemusím predstavovať
Anxiety Cat <33
Socially Awkward Penguin

...a veľa ďalších ako Philosoraptor, Paranoid Parrot... ZASTAVTE MA! :D 

11. Kde by ste chceli stráviť dovolenku?
- chcela by som sa vrátiť do Švédska
- ísť do ice baru
- môj sen je navštíviť Britániu - a nie, nepoznám len Londýn, Big Ben, a ich módny vkus
- niekam na pláž, len tak si tam ležať 14 dní, joj, spomienky na Tunisko a mesačný svit nad hladinou mora <3
- hocijaké veľkomesto
- gigantické festivaly ako Glastonbury, Sziget, Hurricane alebo Coachella
- to zvláštne jazero v Rakúsku, ktoré tvorí len roztopený sneh a pri potápaní v ňom plávate okolo lavičiek
- atď., už je toho nejak veľa :D

Moje otázky

1. Cítiš sa na svoj vek?
2. Máš domáce zvieratko? Napíš nejaký milý zážitok s ním. :)
3. Myslíš si, že výživa, Granko, krupica a pod. sú len pre deti, alebo tento názor ignoruješ?
4. Bol/a si už na nejakom koncerte/festivale/podobnej udalosti? Ak áno, stručne opíš dojmy.
5. Čo považuješ za najkreatívnejšiu vec, ktorú si kedy zhotovil/a?
6. Keby existoval druhý život, v čom by si sa chcel/a narodiť, a prečo?
7. Aký je tvoj spánkový režim, keď máš voľné dni?
8. Máš nejaký obľúbený produkt, ktorý by som mala vyskúšať? (Pochop to ako chceš - jedlo, alebo kozmetika...)
9. Aké spoločenské šaty by si si kúpila (+ farba), ak by mali vyzerať presne podľa teba? (Ak si chlapec, tak opíš oblek napríklad :D )
10. Máš denník, alebo nejaké iné tajné predmety, ktoré si schovávaš iba pre seba?
11. Tvoj obľúbený nápoj v lete a v zime? (Môže byť aj alko, to je na tebe.)

Nominujem

Dovolím si najprv taký predslov, mne tento tag trvalo vyplniť asi 4 hodiny, tak snáď vás z toho neporazí. Je pravda, že som nemusela písať romány, ale to sa nedá. :D Všetci sa rozhodnite sami, či si na toto zodpoviete, ja len vyberám blogy, na ktorých som toto ešte nevidela.
Každopádne kašlite už na ďalšie nominácie, ak sa vám nechce, ja sa teraz tiež cítim ako detektív roku. :D

1. Veruš - rozhodni sa sama, len ja som ťa sem musela dať, lebo by mi to bolo veľmi ľúto, keby som ťa vynechala :D
2. Viki - tiež prepáč :D
3. Mirks - viem, že blogu sa už veľmi nevenuješ, tak je to na tebe :)
4. Anett - tvoj blog sledujem len odnedávna, ale tiež som toto u teba ešte nevidela :)
5. MyaBerry - páčil sa mi tvoj posledný príspevok, tak som si spomenula :)
6. Nika (sweet lollipop queen) - trochu som váhala, či budeš mať čas na tento zdĺhavý drístací tag, ale rada som začala tvoj blog sledovať, tak som riskla :D 
7. DieThue - ahoj, tvoj blog sa mi tiež dosť zapáčil, a nevidela som u teba tento tag :)
8< všetci, ktorí sa nudia a chceli by na mnou položené otázky zodpovedať... kľudne aj s viac ako 200 followers, ale na týchto blogoch nikde nevidím, či to už máte :D


Pekný týždeň vám prajem, zajtra odchádzam do Tatier a potom s kamarátmi na "oslavu" toho, že ideme s priateľom preč :D :D... takže tu asi nebudem. Užívajte!

14 komentárov:

  1. Vďaka , veľmi si to vážim :) som rada že ho ideš vyplnila :)))))) Aj ja hrávam sims , a odkladám tiež väčšinu veci , aj ja som si navrávala že mám talent naa kreslenie a slohy , no presrtala som vtedy keď som zbadala práce druhých :D Ja keď nad tým uvažujem , nad knihami , tak tiež to mám takto premyslené :D S darčekmi a tými pcotimi o5 vitaj v klube . O mne si myslia že som nevďačná :DD Aj ja som introvert :DD Nenavidím a bojím sa pavukov asi od narodenia :D s tým posledným bodom , zas vitaj v klube :D
    s tým čitanim suhlasim , ja tiež čítam články ale už ked vidim že niekomu je to jedno , hlavne že čítaju ich članky, tiež som škodoradostná , pomstychtivá a tvrdohlavá.Nevidela si titanik ? :OO Inak aj ja skorr serialy pozeram :D
    tie tvoje mem obrazky su fajn , ale tie typu , tvoja mama o tom vie a podobne mi už lezu statočne na nervy. Aj ja chcem isť na tie festivaly :(
    super TAG :))
    http://libertepaixegalite.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéj, kto by bol povedal, že mám s niekým toľko vecí podobných. Ale super! :D Väčšinou keď takto náhodne na niekoho natrafím, tak je to môj človečí typ. :D
      Hej a aj ja si vyberám že čo si prečítam a tak... ale úplne mi to už z toho charakteru článku vyplýva, že kto si na ňom fakt dal záležať, a čo je len odfláknuté len aby tam boli fotky.
      Tieto klasické meme mi tiež idú na nervy, to už ani nepozerám. Kajšmentke je už tiež trápne kvalitne. :D Tie, ktoré som sem dala vystihujú moje úvahy a hlavne STRACHY ("practice how to order it" :D ), tak z môjho egoizmu vyplýva, že ich mám najradšej. :X :D

      Odstrániť
  2. Jee, řetězáky jsem nedělala hrozně dlouho! Směju se, jak to je furt to samé, jen se to teď jmenuje TAG. :D Asi si nějaký udělám, i když jsem něco podobného vlastně dělala na tumblru :)

    A teda jako klasika – skoro u každé odpovědi jsem si říkala JO PŘESNĚ :D Každopádně teda užij si Tatry (já se až teď dívala na mapu a všimla jsem si, že máš tak blízko Tatry!) a ať se daří při stěhování:) (My se už jinak v Brně přestěhovali a nosili jsme věci jen přes dvě-tři ulice a měla jsem dost! :D)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teda "nějaký", samozřejmě myslím tento :D

      Odstrániť
    2. Však, ja som tiež z toho názvu bola trochu v prdeli. :D
      Hej je to vcelku blízko! Aj keď mne sa to zdá ďaleko, lebo tam idú debilné spoje, inak by som možno hovorila, keby tam šiel priamy. Teraz si pripadám, ako keby som tam cestovala 10 hodín alebo čo. :D
      A skoro nič sme nestihli, počasie nevyšlo, takže na každý výlet si ťa budem asi pravidelne volať, či čo (priťahovačka slnka, že :D :D).

      Jejda to už ideš byť v Brne? Autobus, ktorým sme šli domov, išiel odtiaľ! :D (Pôvodne z Prahy, ale aj tak.)

      Odstrániť
    3. Jo to dobře chápu s těmi spoji. :D a mrzí mě to s tím počasím, taky bych řekla, že příště už můžete jet jen se mnou! Na Colours, můžeš třikrát hádat – ani JEDNOU nepršelo!!!! :D Jee, tak to je drsné, to je dost daleko z Brna.
      Jinak ještě jsem předtím chtěla, že mě těší, žes viděla tu Mirandu, musím na ni zase kouknout znovu, nebo teda furt s tím otravuju D. :D Ale bojím se, že třeba se mu to nebude tak líbit.

      Jo a konečně jsem ten řetězák vyplnila a přidala k poslednímu článku, jsem to tam chtěla dát hned a pak jsem jela pryč a najednou jsem si vzpomněla, že jsem zapomněla. :D

      Odstrániť
  3. Totálně mimo téma, ale ten zajíček, co ho máš místo ukazovátka myši....!!!! To je straaaaašlivě roztomilé!!!!!! :o)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! :) Ja som strašne chcela nejaký králičí kurzor na blogu, ale nič mi neprišlo tak pekné, ako tento... tak som celý blog ladila do jeho farieb. :D :D

      Odstrániť
  4. Líbí se mi tvoje odpovědi a ještě víc ty otázky, které jsi vymyslela! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka, milé od teba, dosť to poteší, že niekto si taký dlhý egoistický článok aj prečíta. :))

      Odstrániť
  5. Wow ! Tento TAg sa ti podaril ! :) Super spracovanie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To poteší od človeka, ktorý to bol ochotný aj prečítať. :) Ďakujem! :)

      Odstrániť
  6. Dajte mi niekto facku, už už to idem vyplniť!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za prečítanie článku. Ak sa rozhodneš zanechať tu reakciu, budeš odmenený/á pamlskom v podobe mojej odpovede.
Muc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...