2. augusta 2014

Fanny (alebo život už nebude ako predtým)

August. Ani sa to nezdá. Čo už. Inak zajtra sa idem konečne kúpať. <3 A chcem vaflovač. Ok, len to som chcela.

Určite sme si stihli všetci všimnúť, že aj keď posledný mesiac často prší, je dusno ako v práve vyhriatej rúre, pripravenej na nejaký koláčik (do hája s tým). Moja králinka to neznáša ktovieako, stále leží, a keď ju pustím, nájde si svoj kútik, kde má chladno, a zase leží. Dokonca ani škrečinka už netrávi toľko vo svojom obľúbenom domčeku, a spinká pod kolesom. (To sú už len móresy, keď spí, a ušiakovi stále napomínať aby sa tam nepozeral, lebo ju zobudí. :D )

Aj slepý by si už pravdepodobne povedal, že sa na to nedá pozerať, a tak - čo sa zajačinky týka, rozhodla som sa, že jej málinko uľahčím život, a podstrihnem jej srsť. Priateľ ju položil na chrbátik (čo sa veľmi nesmie, ale inak to zatiaľ nezvládame :/ ) a podujala som sa najprv na tradičné skrátenie drápkov. Fanninka to neprijala zrovna pozitívne, aj keď sa tejto činnosti zúčastnila už asi po štvrtýkrát,  nie a nie si zvyknúť. Keď už však nastala takáto príležitosť - zajo pod našou kontrolou - prečo teda rovno neskrátiť ten huňatý kožuch? Úprimne, žiadnemu dlhosrstému zvieratku v lete fakt nezávidím. :D Biele chĺpky sa síce okrem koberca a postele zahniezdili aj na menej tradičných miestach - napr. moja tvár - ale to je detail. Fanny konečne nemá ofinku a niečo z tohto sveta aj vidí.

*

Nič by nebolo zvláštne. Až na to, že po mojom kaderníckom "talente" vyzerala ako dobitá. A vlastne, kdeže, nevyzerala... totiž, vyzeral. :) Je to samček! Trochu mi je ľúto, že už nebudem mať kamarátku, ale kamaráta... a hlavne by určite dostal krajšie meno. Takto fakt neviem, ako ho mám volať. Fanník? Dokonca som našla na nete meno Fanfulínek. :D Alebo proste Fanny, ako doteraz? Keď to nie je príliš chlapčenské... bože, toľko chlapčenských mien, z ktorých som mohla vyberať! Mama si s tým neláme hlavu. Stále ho veselo považuje za dievčatko. (Neurazilo by vás to, keby ste boli na mieste takého gentlemana?)
PS: Mala som predtým ešte troch králikov, a ani pri jednom sa predajca netrafil, čo sa týka pohlavia. Pôsobivé.

Každopádne, delím sa s vami o fotky z nášho kaderníckeho dňa, tu ešte s vlasatým mucíkom (bordel je nepodstatný, a pochopiteľný, keď vám tam behá taká "poriadkumilovná" guľa):







A takto vyzeráme po ostrihaní. :)





A kto to vydržal čítať až doteraz a Fanník sa mu páči, mám pre vás taký videový bonus. :D

video


*

PS: Inak aj vás tak fascinujú súhvezdia? Tento týždeň som videla konečne niečo iné, ako Veľký voz (ok, až potom, keď som si vygooglila obrázky, som zistila, čo som to vlastne videla). Zvláštny pocit, keď sa na terase len tak pozriem hore a vidím akoby, ako to nazvať, bludný kruh. Nekončiaca tma, všetky tie galaktické somarinky ako mraky a tak... hviezdy... a potom si všimnete, že tie hviezdy vytvárajú obrazce. A všetko toto dokopy akoby bolo poskladané do tvaru kružnice. Nikdy vám to tak neprišlo? (Slovná zásoba ako televízne noviny, viem, no píšem tento článok o pol 4 ráno.)

Inak mám zapísaných asi 10 nápadov na nové články. Prečo, do kelu, nemôžem patriť do skupinky ľudí, ktorí nevedia, o čom písať? :D



Chováte tiež nejaké domáce zvieratko?
Tiež ste neskoro určili jeho skutočné pohlavie, a potom ste ľutovali výber mena?
A čo hovoríte na moju "úvahu" nad súhvezdiami?

11 komentárov:

  1. Roztomilý králiček:) A taky jsem asi 3 měsíce žila s pocitem, že mám kočičku a nakonec to je kocour, nic si z toho nedělej:D

    Christine G ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj, tak sme dve. :D Ťažko sa odvyká, keď už si úplne presvedčená, čo máš doma, A ZRAZU :D ...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Neskutočne krásny je :3 A divím sa že sa nechal ostrihať, ja moju mačku chcem pohladkať aj to moja ruka skončí ako hračka na kúsanie a škrabanie, kebyže ju chcem strihat asi som mŕtva :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kamarátka strihala svojho psa yorkšira , vraj to mal na hlave ako schody a vypadal vtipne :D Krásny králik ..:33
    inak nominovala som ťa na tag , ak nevadí :D :)
    http://libertepaixegalite.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mirks: tak to ti verím, ja som to mala s králikom podobné, ale musel.. :D

    Sarah: tak to je aká pocta, vďaka, dopíšem recenziu a idem na tag :) inak followujem ťa vôbec? musím to skontrolovať :D ...a môj zajo mal tiež schody, už sa to nejak zrástlo :D

    Gabrielle: tak to je, ďakujeme! ...a nad tvojou giveaway akurát rozmýšľam, už som síce zapojená asi v 4 ďalších (skúšam šťastie :D ), ale dobre, idem, však prečo sa nezapojiť do ďalšej! :D

    Majte sa pekne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten králíček je fajnoučký! :D Mně to prostě připadá jak vegetariánská verze kočky :D (I tak ze zkušeností jiných králikářů.) Což je fajn. Jo a s tím pohlavím, jak jsem psala v (aktuálně) posledním článku o koťátku Majdě, tak samozřejmě, že je to nakonec taky KOCOUR... :D Ale asi to bude furt Majda.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Fanny ďakuje, a už sa červená. :))
    Vevi - vegetariánska verzia mačky je super názov, môže byť :D :D a chudák Majda!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Fanny je úplný plyšák! ;) A už jsem konečně zjistila, kde má oči! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hahaha. :D Tiež mi to občas robí problém, keď sa naňho pozerám spredu, ale zlatý je. :D

      Odstrániť

Ďakujem za prečítanie článku. Ak sa rozhodneš zanechať tu reakciu, budeš odmenený/á pamlskom v podobe mojej odpovede.
Muc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...