10. júla 2014

Pripraviť sa, pozor...

Dobrý večer, takže na Pohodu som zbalená, aj nakúpené je... bola som prekvapená, ale našla som aj topánky veľkosti 33, naboso ma síce trochu tlačí palec, ale TO JE JEDNO, hlavne, že konečne mám čo obuť!!! :D Plavky, ani sivé plátenky si síce neberiem, a zelené vnútro v tých čiernych zakryjem nohou, takže who cares.



Tieto ružové plavky som si kúpila vlani, ale odfotila som ich, aby ste porovnali, ktoré sa vám viac páčia... tieto som, žiaľ, kúpila asi len kvôli vzhľadu, sú mi už akosi veľké. Vie niekto mojej telesnej schránke rozumne vysvetliť, že nie som Pokémon, aby som mala každý rok iný vývojový stupeň postavy, a mohla tak prestať kupovať stále nové plavky?



Inak aj vy ste mali jún plný jahôd, tak ako ja? Teraz pre zmenu nastalo obdobie môjho obľúbeného ríbezlia (obzvlášť čierneho), tiež ho tak milujete, alebo som jediný človek, komu chutí? :D Až na to, že snáď nezhnije, kým prídem z Pohody. Ok, pekné 4 dni prajem!








Máte tiež problém s hľadaním topánok vašej veľkosti?
Máte radi ríbezlie? (Mám občas pocit, že som v tom sama. :D)

2 komentáre:

  1. Vďaka za milý komentár! Tvoj blog už nejakú dobu sledujem (síce asi nie cez gfc.. zvláštne, napravím to :D ), a nenapadlo by mi, že mi tu raz zanecháš vkaz. :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za prečítanie článku. Ak sa rozhodneš zanechať tu reakciu, budeš odmenený/á pamlskom v podobe mojej odpovede.
Muc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...