7. júla 2014

Predfestivalový syndróm a kreatívne domáce potvorky

Ahojte! Zase som tu, aby som spísala nejaké detaily, ktoré nie sú nijak podstatné pre váš osobný rast, ale plánovala som ich zahrnúť v predošlom článku.




Moje doterajšie voľno spočívalo v tom, že som si užívala škodaradosť zo študentov, ktorí ešte chodili do školy :D, a sladké ničnerobenie. Zrazu sa to však akosi obrátilo, a neviem čo skôr (stále vrámci voľného času).
Vo štvrtok cestujem na moju (už) piatu Pohodu a budem musieť znova rozmýšľať, čo si so sebou zbaliť, aby som toho nemala veľa. Priateľ ide prvýkrát, tak sa stále modlím, že sa mu tam bude páčiť. :D Dosť sa bojím aj počasia, ach jaj.

Každopádne, vlani som mala premiéru na festivalovej promenáde, kam môžete prísť v kostýme na určenú tému a vyhrať lístok. Vtedy sa nám to s kamarátmi podarilo, čo je super pocit, nakoľko som prvýkrát niečo oficiálne vyhrala... podali sme si ruku s kapelou Midi Lidi, ktorá vyberala výhercov (téma bola na 1 ich pesničku Rád vařim a my sme šli za Varila myšička kašičku :D ), a nakoniec sme si zatancovali aj priamo na hlavnom pódiu na ich koncerte.
Tento rok to nevzdávam, a idem - tentokrát s frajerom - znova, no téma je strašne náročná (We are the robots - klik, je tam aj vlaňajšia foto :D ). Obaja celkom nervózni z toho, ako celý víkend pracujeme zatiaľ len na mojej maske. Držte palce!

Inak je Pohoda výnimočná svojou atmosférou, ktorú len tak každý deň nezažijete - určite napíšem report. 

Okrem promenády som taktiež prvýkrát vyskúšala roller disco, pričom je treba spomenúť, že som na korčuliach stála prvýkrát v živote a ľudia okolo toho ihriska stáli a čumeli. :D Máme s kamarátkou aj takúto originálnu fotku nôh (zdroj). Vyzeráme tam tak profesionálne. Škoda, že to je len talentom fotografky. Samozrejme sa tam chystám trapošiť znova. A strašne sa teším na Mogwai. Máte tiež niekto tento týždeň rovnaký program?

Inak koho by zaujímalo, tu je môj harmonogram. V položke "Controls" sú zoradené farby podľa dôležitosti. A nakoľko som vyštudovala odbor sociálno-výchovný pracovník (aj keď som sa v tom veľmi nenašla), dosť ma štve, že je tam diskusia na tému "OZ Vagus: Som bez domova, kde sa mám zamestnať?", ale strrrašne skoro, takže z toho asi nič nebude. :D A tiež ako si vybudovať značku, alebo Kto klame. 

*

Teraz niečo z filozofického okienka: Tiež sa vám stáva to, čo mne? Kúpite si nejaké oblečenie, ktoré sa vám zdá fakt dokonalé, a doteraz ste ho videli akurát tak na internete, na nejakej menej známej stránke. Také šťastie! Zrazu prídete medzi ľudí, a buď za chrbtom počujete "nenápadné" posmešky, alebo vám povedia na rovinu, že čo to máte na sebe. Prejde rok-dva, a hľa, má to na sebe každý, dokonca aj tí, čo sa vám smiali, pretože to bolo niekde v ženskom časopise uverejnené ako módny trend. Toto sa mne stalo nielen s klobúkom, oxfordkami (ktoré nemám), či vysoko-pásovými šortkami, ale napr. na základnej škole aj s košeľou, alebo arafatkou. :D Alebo ako som sa ešte vlani obzerala po (pôvodne pánskych) slnečných okuliaroch s farebnými sklami, a tento rok na ne akosi prišiel rad, a sú IN. :D 


Fuck: 
  • V F&F príliš rýchlo menia tovar, no, asi nie som veľkomestský typ. Nestihla som si kúpiť ružový kabát, ani plavky, ani taký pekný džínsový batoh s ružovým vnútrom. 
  • Neviem si zvyknúť písať môžeme, namiesto môžme.
  • Dni ubiehajú nejako rýchlo.
  • Nedokážem si kúpiť plátenky na Pohodu, pretože obchodné reťazce asi nemajú kamošky s konfekčnou veľkosťou numero 34, takže môžem o pekných topánkach z posledných módnych prehliadok len snívať. Názorná ukážka topánok z Deichmannu, veľkosť 35, bavte sa:


*

Forestíkov twister :DD
O zážitky z posledného týždňa sa mi postarali aj zvieratká. Priateľ má piáno, ktoré sme nechali ležať na kresle schválne zapojené, a stalo sa to, čo sme predpokladali...
Fanny (králik) sa rozhodla, že sa bude hudobne vzdelávať, vyskočila na kreslo a POSTOJAČKY s dvoma prednými labkami začala stláčať jednotlivé klávesy!! :D Neskutočne sme sa na tom smiali, škoda, že to trvalo asi tak 5 sekúnd a nestihla som to natočiť.
Fanny inak stále odpočíva pri bicích, chodí za mojou gitarou, a skočila aj za priateľovou, dokonca rada počúva, keď si on potichu niečo vybrnkáva. Prevelice citlivý hudobný sluch má tento tvor. :D
Ňufka (škrečok) si zase zmyslela, že v akváriu nebude používať kolotoč, však načo... Ale keď som jej ho vybrala napr. na stôl a dala som ju bežkať tam, tak nerobila nič iné, len cvičila v onom kolotoči, a keď sa vydýchala, ĽAHLA si vedľa neho. Proste odkedy si škrečok tak líha?? :D 

Priateľov Luji (fretka) si veľmi obľúbil kradnutie cenných vecí, a skrýva si ich do kútika. Mne tak nedávno uchmatol ponožky.
A Forestík (znova škrečok) na mňa včera prvýkrát v jeho živote zaprskal, pretože som mu podsunula kúsok vareného vajíčka. Človek sa snaží, a on sa zľakne. :D Oba sú to ale veľké zlatíčka, zoznámte sa:

*

Tak, je na čase tento chaotický príspevok nejak ukončiť. Zajtra idem na nákupy, na pláne mám plavky a topánky (tie "určite", haha), tak som zvedavá, s čím prídem. Mimochodom, staviam si úžasný dom v Sims, je to dokonalá hra, keď to bude celé dostavané, podelím sa o foto. Mám tam aj podzemie s výhľadom na dno bazéna. :D 

V najbližšie dni si dám pohov od článkov zo života, mám pripravené niečo z tvorby, nafotenú aj nejakú kozmetiku na recenziu (nie, nikto mi to neposlal, ale sú veci, s ktorými sa chcem proste len podeliť, odporučiť, pretože sa mi zapáčili), no uvidíme... isto to všetko do Pohody nestihnem, ale budem sa snažiť aspoň jeden článok. (A vlastne pre koho?? :D )

Majte sa! 



Máte nejaký hudobný program na leto?
Prekvapili vás niečím vaše domáce zvieratká?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za prečítanie článku. Ak sa rozhodneš zanechať tu reakciu, budeš odmenený/á pamlskom v podobe mojej odpovede.
Muc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...