28. júla 2014

Outfit post #2

Rozhodla som sa pridať prechádzkový outfit, za fotky vďačím priateľovi, aj keď sú málinko rozmazané - asi to bude tým, že sme sa rozhodli vyraziť v podvečer.


Topom som unesená, nie je to síce noseníčko na každý deň, ale pohodlné to je! Navyše, presne tento odtieň ružovej som si zamilovala. Crop top zháňam mimochodom už dlhšie, ešte chcem šatník doplniť o nejaký voľnejší úlovok. 

Kraťasy sú handmade "zázrak" z detských nohavíc. Vysoký pás na nohaviciach atď. je môj najlepší recept na zvýraznenie nízkej postavy a je mi jedno, ako veľmi je to momentálne trendy (I liked it before it was cool :D nie, sranda), raz to aj tak "vyletí" a keď budú všetci nosiť tie zvláštne kraťasky s kuchynskou zásterkou vpredu (skorts), ostanem verná tomu, čo som mala vždy rada.

Sako som si kúpila k príležitosti maturitných skúšok, a netušila som, že je to také nositeľné a tvarujúce postavu. Odvtedy ho nosím furt, a budem, kým ho nezoderiem! Navyše, tento odtieň zelenej je úplne skvelý (nie je to úplne mint).

Všetky kúsky oblečenia sú z miestnych obchodov, či vylovené z našej skrine Narnie (vždy som z nej vytiahla niečo staro-nové, o čom som netušila, že to schovávame). Nemám na sebe nič značkové. Obliecť sa dá aj za veľmi lacno, stačí nepodceňovať mnou vymenované miesta v tomto odseku. :)

Inak sa cítim dosť zvláštne, keď som fotená. Tak... chlapecky. :D Nikdy neviem, ako sa mám postaviť. A tak veštím, že na všetkých outfit postoch #3948 budem vyzerať na vlas rovnako. Soľný stĺp feeling. Poznáte to, či som sama drevo?




 A čo robím? Napchávam sa chipsami a filozofujem, čo je toto za letné počasie. Ochvíľu končí júl a ani raz som tento rok nezablúdila k vode. Vlastne v sobotu som celý deň polemizovala, či ísť, pretože mi to vonku chcelo naznačiť, že hrmí... a napokon nepadla v ten deň ani kvapka. Dojímavé. A dúfam, že nabudúce o počasí napíšem menej ako 4 riadky.

10 komentárov:

  1. Já ráda kombinuju plavky, na jednu stranu jsem se otho bála ale na sobe to vypadá fakt dobře ale jsem rád ai za ten černý spodek, vždy se hodí mít něco do reservy :)
    JInak velmí pěkný outfit na fotkách. To sako se mi líbí nejvíce :)

    theblondivogue.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. amazing blog<3
    Maybe want follow each other? if yes, just follow me and i follow you back :)
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lucka ďakujem pekne. :)
    Oksana yes sure we can follow each other :)

    OdpovedaťOdstrániť

  4. Thanks for checking out my blog, dear:)
    I am your follower on GFC(3)
    Kisses
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ohohohoho, tak tento outfit žeriem ! Tak isto sa mi páči aj to farebne zladené líčenie. Máš krásnu postavu :) Páči sa mi tvoj blog, takže odoberám :3
    ℓα ℒιcσrηe - ℒa vie est ℓa petite ℓicorne.

    • Giveaway •
    Avon giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  6. A to ani necvičím. :DDD (Niežeby som to neplánovala, lebo hej.) Inak ďakujem peknee, každý odber si vážim takto v začiatkoch. :3 :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. krásny outfit , i keď na môj vkus veľmi farebný , ale ja som ty človeka čo sa oblieka do čiernej :D :) Ďakujem že si navštvila môj blog , veľmi si to cením :) ja by som ddo veľkomesta šla :D :)))
    http://libertepaixegalite.blogspot.sk/ btw , pripajam sa k followovaniu :))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj, aj ja ďakujem za návštevu! Aj tvoj blog sa mi páči. :) A práve ja tiež milujem čiernu, bielu a jej kombinácie (+ červená a vínová), sú to predsalen také intelektuálne farby... ale v lete mám občas takéto farebné dni. Preto keď už raz mám nápad na farebný outfit, tak práve vtedy sa rozhodnem nechať odfotiť. :D
    A s tým veľkomestom je to tak... že aj mňa láka... ale bola som si istá prácou, a už si ňou istá nie som, takže to bude tak "naslepo", z čoho mám strach. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Všechno se teď snažím dohnat :D I přestože jsem každý článek četla téměř hned, tak komentování se nějak nestíhalo... ale chtěla jsem hlavně říct, že ti tohle hrozně sluší! To tričko je parádní, škoda, že mám škaredé chlupaté břicho :D Ale na ostatních se mi to líbí:) Aaaa prostě je to úplně tvůj styl, co ti sedí!

    Jo a vysoký pas ftw.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja mám také ale pšt, tajomstvo. :D :D Epilačné krémy existujú. :DDD Síce tam až to neoné, ale tak. A vďaka. :3

      Odstrániť

Ďakujem za prečítanie článku. Ak sa rozhodneš zanechať tu reakciu, budeš odmenený/á pamlskom v podobe mojej odpovede.
Muc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...