1. júla 2014

Outfit post #1

Ak tu niekto omylom narazil, tak zdravím! Premýšľala som chvíľu, čo asi tak postnem, a rozhodla som sa, že upravím fotky z outfitu, ktorý som mala vo štvrtok. Mám z toho také zmiešané pocity, ukazovať svoj ksicht a amatérske fotky, keď všetci už fotia Canonom, alebo aspoň drahšími mobilmi. A taktiež rovnaké pocity z ľudí, ktorí na internete nemajú príliš mravné úmysly. :D

Keď však nad niečím priveľa premýšľate, často sa k ničomu nedonútite, a tak tentoraz hádžem pocity za hlavu a vrhám sa na svoj prvý outfitový post.



Nedalo sa tomu foteniu odolať, keď som našla v skrini túto skvelú sukňu, ktorá má presne taký strih, aký mi najviac vyhovuje. Jej dĺžka je zároveň aj odolná voči silnému vetru, čo je jednoznačne pozitívum - viete, na čo narážam. A tiež farba - milujem červenú! Košeľu som tiež takto našla dávnejšie zahrabanú medzi starými vecami, veľmi som si ju obľúbila a keď ma v nej priateľ vidí, stále ma volá Granko. :D 

Doplnky som ktovieako nepreháňala, náhrdelník/retiazku si občas dám, náušnice skoro vôbec (sú mi nepohodlné, a v kombinácii s náhrdelníkmi sa mi to zdá často prehnané, takže buď jedno, alebo druhé), a náramky asi tak 5x za rok, pretože sa mi vyvliekajú.

Topánky majú platformu a sú aj celkom vysoké (aj keď to tu zrovna nevidno), čo mojej nízkej postave len prospeje. :D Celkovo však mám problém zohnať si nejaké topánky, ktoré by sa mi aj páčili, nakoľko väčšina z nich, aj s číslom 35, je mi malá. Ani na e-shopoch som zatiaľ nikde nevidela topánky s číslom 34. Máte tiež niektorá takú problémovú veľkosť? :)


Mimochodom, doteraz som si asi 3 roky fotila niektoré outfity, pričom som si stále vravela, že sa mi to môže niekedy zísť. Sú síce cvaknuté v "krásnom" prostredí (t.j. moja izba), ale pravdepodobne to nenechám len tak, a niektoré vyberiem sem na blog. O týždeň ma taktiež čaká Pohoda, tak snáď sa mi tam tiež podarí niečo odfotiť. Zatiaľ si môžete urobiť myšlienku o mojom vkuse z týchto máličko fotiek. :)

Inak tie biele rámy okolo fotiek mi mrte vadia, ach jaj, nevie to niekto z vás odstrániť?
update: odstránené

9 komentárov:

  1. Brutálně Ti to sluší ... :) lost-strength.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. http://silvidesign.blogspot.cz/2011/11/blogger-monday-jak-odstranit-ramecek.html --- zkus tenhle návod, podle tohoto jsem rámečky odstranila já ..

      Odstrániť
  2. Jéj, vďaka za návštevu a pochvalu, a vlastne aj za radu! :) Pozriem sa samozrejme aj k tebe na blog, keď sa dostanem domov (kde momentálne nie som :D )

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je najkrajšie Granko aké som kedy videla!;-) Úžasná sukňa, nádherná blúzka a krásna a origoš nositeľka:-). Teší ma!;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jáj, zrovna teraz mám taký presmutnený deň, a teraz som sa konečne aj usmiala. :) Neskutočne pozitívne píšeš, aj keď si to možno neuvedomuješ. :D Vďaka. :)

      Odstrániť
  4. WoooooW,tak to je teda iná retro pecka!!!! :O Presne takto sa mi to páči!!! :O Úplne to k tebe ide a pristane ti to!!! Spadla mi sánka,je to B.O.M.B.A.S.T.I.C.K.É !!!! ♥♥♥♥♥

    http://buckovapa3cia.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Juuu, slečna Granková, ale vám to pristane.. :-) Hehe, urobila si dobre, že si fotky zavesila na blog. Outfit je nádherný, už dávno som nevidela tak dobre oblečenú blogerku. Presne ako si písala v druhom článku - všetci slepo nasledujú trendy a každý pol rok sa mení ich vkus... Ale z tohto outfitu mám jasný pocit, že si to proste ty.. Krása, krása, krása! :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za prečítanie článku. Ak sa rozhodneš zanechať tu reakciu, budeš odmenený/á pamlskom v podobe mojej odpovede.
Muc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...