9. júla 2014

"Oddychovky"

...pretože ma nenapadá, ako inak by som ich mohla nazvať. Občas, keď sa nudíte, je fajn zobrať si ceruzku a len tak si na pokrčených kolenách na prehnutom papieri niečo nakresliť. Strávila som tak upršaný deň aspoň trochu zmysluplne, a ešte som sa aj precvičila v kreslení, nakoľko som ceruzku držala naposledy asi pred rokom (možno dávnejšie). :D




Nechcelo sa mi vymýšľať nič nové, alebo sa piplať s portrétom, a tak som si našla takýto YT kanál, z ktorého som si vybrala 2 videá a postupovala podľa návodu. Veľmi ma to bavilo, a tak som si dala "predsavzatie" nechať sa pohltiť aj ostatnými videami. Odporúčam. :)

Myslím, že je to stále zmysluplnejšia aktivita pre tých, ktorých nebaví sedieť v bare a znudene sledovať ostatných, ako civia do svojich smartphonov ako na nové vráta, updatujú si profily na sociálnych sieťach (a vy potichu túžite, kedy prídete domov, a začnete niečo vskutku robiť :X ). Stále nechápem otázky typu: Prečo stále sedíš doma? Alebo: Konečne nie si zavretá doma!
Lenže, žiaľ, realita je taká, že prečo by som sa mala niekde snažiť o komunikáciu v akože sociálnom prostredí "vonka", keď maximálny výkon komunikácie mnohých mladých je jedno univerzálne slovo (áno, nie, neviem, dobre)? Alebo "tu je taká nuda!" Potom sa tam necíťte ako najväčší idiot. :D Pravdupovediac, "vonka" je to niekedy fakt hrozné. Akým sociálnym prostredím sa obklopujete vy? :)

Ja sa ale už neviem dočkať na štvrtok (ehm, zajtra :D ), kedy cestujem na náš najväčší festival Pohoda, kde si dokážem pokecať s ľuďmi, ktorých vôbec nepoznám, a nikto to nerieši a nezíza, že som si vôbec dovolila prehovoriť. Takže aj medzi nami, Slovákmi, sa nájdu skvelí občania. :) 4 dni bez internetu, bude to paráda - škoda, že už ani tam si niekto bez toho nevie predstaviť život. Asi nejdem príliš s dobou, no. A kostýmy na promenádu máme už hotové, fanfáry prosím!



Narazili ste už na tento YT kanál? 
Pustíte sa tiež do takéhoto kreslenia na vyplnenie voľného času?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za prečítanie článku. Ak sa rozhodneš zanechať tu reakciu, budeš odmenený/á pamlskom v podobe mojej odpovede.
Muc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...