4. júla 2014

Ako trávim čas po maturite

Ahojte.  Máme čas okolo 1:40 a.m., čo je pre mňa vynikajúca fáza dňa na utriedenie si myšlienok a napísanie článku. Síce som mala konečne obdobie, keď som sa naučila zaspávať asi tak o 3 hodiny skôr, no odkedy mám voľno, znova to porušujem.

Poznám ľudí, ktorí sa po maturite /konci šk. roka/ začali strašne nudiť a nevedeli, ako ďalej... úprimne mi je tohto typu ľudí ľúto, musí to byť asi na zbláznenie prestať sa obklopovať tým, čo mali vlastne radi.

Narozdiel odo mňa - nakoľko mi príprava na niektoré predmety prišla mnohokrát zbytočná, a prokrastinovala som si naďalej hraním Sims, grafikou, colorizovaním a čítaním recenzií na blogoch. A som tu, mám 2 možnosti na zamestnanie, a ak by som sa mala hrabať v detailoch, je tých ponúk vlastne málinko viac. Trávenie času osamote mám omnoho radšej, party mi vôbec nechýbajú, nepotrebujem to do života, a keď už sa náhodou rozhodnem niekam ísť, tak to stojí za to. Tým chcem povedať, že cestovať môžem aj s priateľom, vzdelávať sa môžem na rôznorodých kurzoch a na varenie sa tiež teším (aj keď určite očakávam situácie, kedy by som najradšej robila niečo iné :D ).
Nepotrebujem školu na to, aby mi organizovala voľný čas.



V tomto to my konzervatívci máme fajn, nevýhodu vidím skôr v tom, že "aj socializovať sa treba" a častokrát sa vystavujem situáciám, ktoré sú pre mňa neznesiteľné. Napríklad tzv. povinné rozhovory, kedy si proste len idete ku známemu po nejakú vec, a ten človek vás považuje za totálneho idiota, pretože zrovna nemáte náladu na klebetenie. :D

Ale to som odbočila. Chcela som tým povedať, že... stále je čo robiť. Je pre vás varenie stereotypom? Tak hľadajte u blogeriek nové, lákavé recepty.
Nikto s vami nechce ísť von? Nájdite na nete, či sa náhodou v okolí nekoná nejaká akcia.
Navyše, niektorí ľudia majú taký názor ako ja - načo sedieť v bare s ľuďmi nalepenými na telefóne, keď môžem takto sedieť aj doma, a radšej navštevujú zmysluplnejšie udalosti. Treba nám dať najavo, že s nami chcete naozaj komunikovať, potom pozvanie s radosťou prijmeme (ak sa tiež nudíme). A máte o program postarané.

No a internet tiež nie je len o sociálnych sieťach. Dá sa tu robiť toľko vecí! Všetko, čo rada robím vo voľnom čase a považujem to za hobby, som sa naučila na internete. A taktiež rada objavujem novú muziku. Ide mi neskutočne na nervy, keď sú mi podsúvané tie isté piesne dookola doma, v obchodných centrách, v mestskom rozhlase, na kúpaliskách... a tak si hudbu hľadám sama. Dobrá zábavka, keď vonku prší.

Aby som to nejak zaklincovala: domáca príprava - na pre mňa niektoré nezmyselné predmety - mi v podstate bránila robiť to, čo teraz robím bez akýchkoľvek zábran, cítim sa teraz spokojne a free. :)

Je to síce skvelý pocit, všade už zadávať ukončené vzdelanie - stredoškolské s maturitou, ale nie je to vôbec brána do života, ani skúška dospelosti. Skúška dospelosti ste vy sami, ako si poradíte s časom po štúdiu. S prácou je to ťažké, ale s voľným časom nie - ruku na srdce, koľkí sa pravidelne venujú svojmu koníčku len tak, pre radosť? Alebo si zaobstarajte domáce zvieratko, a je po voľnom čase na pol dňa. :D



Je vám školské prostredie sympatické, alebo do nej chodíte/chodili ste s nechuťou?
A ako vy trávite čas po maturite, ak ju už máte za sebou?
Máte pocit, že sa nudíte, keď netrávite čas v škole?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za prečítanie článku. Ak sa rozhodneš zanechať tu reakciu, budeš odmenený/á pamlskom v podobe mojej odpovede.
Muc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...