24. júna 2014

Ako sa ceruzky stali mojimi obeťami

Dnes mám silné nutkanie pridať nejakú sériu článkov, kde nemusím veľa písať a fotografie povedia všetko za mňa. Skvelý deň pre zaplnenie kreatívneho kútika tohto blogu. S niektorými kresbami som fakt aj celkom spokojná... ale keď vidím niektoré diela na DeviantArte, tak mám sto chutí sa zahrabať pod zem a zrušiť celý svoj DA profil, aj svoj blog. :D

Každopádne, vybrala som také kresby, ktoré nedopadli až tak zle (ako napr. na základnej škole, keď som spevákovi Arctic Monkeys úplne zdeformovala zuby). Väčšina je nakreslených asi pred 4 rokmi (až na posledné dve), musím sa už znova do niečoho pustiť.


Arctic Monkeys

 začneme najlepším, potom to už pôjde dolu vodou (inak, to zlaté na krku je odlesk môjho laku na nechtoch :D )
predloha (???... ak je to naozaj ono, tak som mu dobre prerobila tú rifľovinu :DD )

predloha
predloha

Rastliny (tvári sa to tak)

nuda v škole

nuda v škole II. (úplný zmysel to dáva, viem)

tak som sa rozhodla pridať aj kvietky z r. 2008, ale mala som tam škaredé písmo, tak som to vystrihla


Zvieratká

valentínska edícia :D kreslené podľa mobilu, preto toľko chýb
predloha

predloha

PS: Prečo blogger všetky obrázky tak stmavil? Hnusák! V compe ich mám takmer biele.



Podarilo sa mi podľa vás niečo z týchto kreácií?
Tiež ste si v škole kreslili na hodinách?

6 komentárov:

  1. O muj boze Artic Monkeys:O
    I ty ostatni kresby jsou krasne, ale AM proste neprekonaji!:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vždy som obdivovala a stále obdivujem ľudí, ktorí dokážu takto nádherne kresliť. Ten zajko je nádherný, vlastne všetky tieto kresby vrátane Arctic Monkeys. Je tak trochu divné že ich hudbu zbožňujem a pritom nemám ani páru o tom ako vyzerajú? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Aj keď je to pomerne stará tvorba, už som asi aj vyšla z cviku. :D A inak divné to podľa mňa nie je, ja mám tiež rada niektorých hudobníkov práve takto, že som ich len objavila niekde na youtube a doteraz neviem, ako vyzerajú... alebo ak sme aj divné, tak nevadí. :D
      Ďakujem aj za odber, inak! U teba som možnosť na follow nenašla, ale názov blogu si pamätám, takže určite znovu zavítam. :)

      Odstrániť
  3. Moc pěkné kresby :) Taky zbožňuju kreslení a umění ♥ Když budeš chtít, můžeš ke mně nakouknout, moc by mě to potěšilo...:)
    Líbí se mi tvůj blog, je takový originální, obdivuju jak tě to napadlo. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéj, tak ďakujem už druhýkrát teda. :)
      Netuším inak, mám divnú fantáziu. :D
      A jasné, pozriem sa!

      Odstrániť

Ďakujem za prečítanie článku. Ak sa rozhodneš zanechať tu reakciu, budeš odmenený/á pamlskom v podobe mojej odpovede.
Muc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...